• Nessa83

Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)

Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!

• Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
  • Fiaa

Jo jajamän! Vi gifter oss den 16 juni i Kiruna :)

• Nessa83

Va kul!!!

Hur har ni tänkt me budget?? tycker det är svårt! hur långt har ni kommit i planeringen??
    När skickas inbjudan tro???

Blir det i kyrkan?  :)

• Fiaa

Vi har väl inte direkt någon budget utan vi köper saker lite då och då, sen sparar vi alla kvitton för att sen räkna ihop allt om vi törs ;) men visst de större sakerna som vi vet kommer kosta lite mer sparar vi till och kommit fram till max-pris på tex klänning och så :)

• Fiaa

Ja, vi kommer att gifta oss i kyrka.. Det som är fixat och bokat är: kyrka, festlokal, tärnor, marskalker, näbb, frisör, fotograf, att vi ska göra maten själva (buffe) , skickat ut Spara Datumet kort, skor till mig, lite dekorationer, så håller jag på att sy stolsöverdrag, ordnar lite lätt med inbjudningskort och festprogram, "halva inne" med sång till kyrka och fest.. Har säkerligen glömt hälften nu men det är inte lätt när man förvara allt i hjärnkontoret ;) vi tänkte skicka ut våra inbjudningar i mitten/ slutet på februari och sista OSA datumet 1 april..

• Nessa83

Då har ni kommit längre än vi :)

Får man fråga va ni har för budget på klänning???
    Ska du ge dina mått till nån som sen syr el??

:)

• Fiaa

Jag har sagt max 5 000 min sambo sa + 2 000 ifall jag skulle hitta min dröm, så vi får se. Vill ändå ha en ganska enkel med ändå lite prinsess.. Haha du kanske förstår? :) vi ska åka en helg i januari till piteå (närmasta brudbutiken) då måste jag hitta den men det tror jag nog att jag gör också :)

• annelie1981

Här är en till som ska gifta sig i juni 2012, närmare bestämt 30 juni. Jag har inte kommit så långt....var ju inte länge sedan vi bestämde oss för att gifta oss (efter 10 år tillsammans).

Vi har bokat lokal, skickat ut save-the.date, köpt ring och håller precis på att måtta på klänningen (beställt båda så tidigt bara för att jag hittat det billigt på nätet)

och det var nog allt som var bestämt.... =)

• Nessa83

Annelie! Vi gifter oss samma datum :)

Har oxå sagt ca 5000kr för klänning!!!!! :)

Vi bor i Stockholm :)

Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)